Dag 2 - "Min första kärlek"



Min första och enda riktiga kärlek måste ha varit Johan, dock höll förhållandet bara två månader för han ljög för mig och sen bodde han i Umeå så vi kunde aldrig ses för ingen av oss hade råd till att resa fram och tillbaka. Jag träffade han två gånger under dessa två månader och då var han här nere. Jag trivdes bra med Johan, tills att jag fick reda på allt han ljög om. Jag var kär i honom men vågade inte säga till honom att jag älskade honom eftersom det inte är ett ord jag bara säger utan betydelse. Att älska någon är för mig att kunna vara med en person dygnet runt hur länge som helst utan att tröttna, att kunna lita på den till 110% och att verkligen känna att den finns där. Och eftersom vi hade fått så lite tid med varandra så kunde jag inte veta allt detta. Så jag tyckte om honom väldigt väldigt mycket, men var ändå kär. Ni kanske inte förstår hur jag menar men huvudsaken är ju att jag förstår vad min kärlek handlar om.

Så mycket mer finns det inte att säga om min första kärlek..

Kommentarer
Postat av: Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!

2010-11-24 @ 22:43:32
URL: http://kulansplace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0