brand new me!


Så här blev resultatet, är rätt nöjd faktiskt :) börjar faktiskt gilla färgen jämfört med hur det lät inatt när allt var klart.. Tyvärr kommer inte riktiga färgen fram här på bilden utan det är lite ljusare men börjar vänja mig :)
Känns jätteskönt också med kort hår, inget som ligger i  nacken och bli varmt, och nu är det möjligt att borsta håret också vilket jag INTE kunde göra förut! Eva som klippte mig sa att det var som riktigt svinto, och jag höll med! Sen när jag såg allt hår som låg på golvet så trodde jag fan att jag skulle tuppa av, kan säga att det låg mer hår på golvet än vad jag har kvar på huvudet, kändes det som iallafall!

Tack mamma för att jag fick klippning och hårfärg av dig! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0