När du slår upp dina ögon till ännu en dag av ingenting

Alltså, shit vad jag är trött! Har legat vaken största delen av natten och bara tänkt och tänkt och tänkt. Har kommit fram till lite saker.

1. Jag tror aldrig jag kommer hitta en kille som JAG är riktigt nöjd med. Jag är kräsen när det gillar killar, dom ska vara snygg, rolig, charmig, busig, snäll och skämma bort mig som om jag vore en prinsessa. Men vart fan hittar jag en sådan kille, som vill ha MIG?
Jag har letat i evigheter nu efter den rätta, men ska man leta? Finns det någon som är den rätta? Kan man isåfall hitta den "rätta" i min ålder?

2. Jag vill ha barn. Ja, ni läste rätt, jag vill ha barn, och det är nu! NUNUNU! Men liksom, tror jag på jungfrufödsel eller?! Jag är dum i huvet.

3. Jag vill vara någon annan än den jag är. Jag sitter och drömmer om att se ut som alla dom där modellerna i klädkatalogerna som är smal, fina ben, snygg mage, stora bröst och världens finaste hår.
Även om jag lyckas gå ner i vikt så kommer jag aldrig bli snygg som tjejerna i magasinen.

4. Förlorat vänskapstron? Mina vänner är dom bästa, jag älskar dom. Men är det alltid jag som ska höra av mig? Är det meningen att jag ska sitta och ringa och smsa hela dagarna fast jag blir ignorerad. Nu pratar jag absolut inte om alla mina vänner, men några som jag trodde verkligen menar det när dom kramar om mig och säger att jag inte känns som en vän utan mer som en syster som man kan dela allt med. Är det bara fyllesnack? Vem är jag för er i verkligheten? Det känns som att jag inte existerar i eran värld, utan för er är det bara datorn, pojkvänner eller fest som gäller. Eller skola eller jobb, fast dom anledningarna godtar jag, till en viss del, efter skolan då? Eller efter jobbet?

Har inte känt mig så tom som jag gjorde igår, jag låg i min ensamhet och grät, över vad egentligen vet jag inte. Kände mig så otroligt ensam och rädd. Jag är rädd för att vara ensam, och ännu räddare att förbli ensam. Utan familj, vänner och närhet klarar jag mig inte. Jag vet inte hur länge jag orkar vara ensam heller.

Kommentarer
Postat av: Jannina

Min älskade vän!

Det gör ont i mig att du känner så :(

Jag vill finnas där jämt, jag menar det verkligen.

Precis som du finns för mig.

Nu ska jag inte komma och smöra utan jag menar det, har verkligen haft fullt upp med jobbet senaste veckorna och har känt mig horribel för att jag inte hört av mig. Men du finns i mina tankar hela tiden, hela tiden verkligen. Och du, du är vacker som du är, jag lovar. Söt som socker och din insida lyser igenom gumman. Men vill du gå ner i vikt så kör hårt!!! Jag peppar dig, för jag tror absolutatt det är en otrolig självförtroendeboost för din egen skull :) Jag älskar dig, no matter what <3

2010-05-06 @ 12:48:45
URL: http://janninacarolina.blogg.se/
Postat av: Vickan

Lilla söta underbara Ida Josephine Rytkönen! Du vackra människa. Du kommer hitta den rätte killen för dig. Du kommer få massa små söta ungar som kommer vara lika busiga och underbara som dig. Du kommer att leva lyckligt!

Den person som inte gillar dig för den underbart snygga, söta, härliga person du är kan faktist dra åt helvete!

Men kom ihåg gumman att ditt liv blir vad du gör det till. Det är du som styr vart resan ska gå och vart den än går så kommer jag alltid stå breve dig. Jag är din livvakt, inget ont kommer hända dig, det tillåter jag inte. Du vet gumman att jag skulle ta en kula för dig vilken dag som helst <3

2010-05-07 @ 23:01:00
URL: http://underthegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0