Krist i himmelen eller?

Vet inte ens vad kristihimmelfärdsdag betyder, jaja!

Morgonens funderingar är om jag ska söka till idol via sista chansen eller inte? Visst jag är inte världsbäst på att sjunga men det skulle vara kul att testa :) men jag vet inte.
Sitter iallafall och lyssnar om och om igen på Rabih's "You are not alone" från senaste säsongen av idol. Åh GUD vad jag älskar den! Det är inte förrän nu som jag verkligen hör hur begåvad Rabih verkligen är. Förut tyckte jag att han lät som värsta mesen men när han får sjunga bra låtar så är han helt gudomlig! Jag slänger upp låten i ett inlägg efter detta! :)

Så vad hände igår? Ingenting. Vad händer idag? Ingen aning. Har lust att ställa mig och göra värsta storbaket, vilket jag faktiskt skulle behöva göra. Baka lite småkakor och bullar eftersom jag snart fyller år. Nu är det bara 17 dagar tills jag fyller mina efterlängtade 20 år! Fast fyller år på en söndag så det suger eftersom det är enda dagen som systembolaget inte har öppet, damn!

Nej men jag funderar faktiskt på om jag ska ta vara på denna röda dag och släpa hit stina för lankväll! Var skitlängesen vi lanade!

Imorgon blir det nog stan med syrran för lite shopping till hennes skolavslutning och jag ska hitta lite rockiga kläder ;) Men mer om det imorgon!

Förresten så blir jag lite besvikna på er, ni va 12 stycken som hade läst mitt senaste inlägg, men inte faan var det någon av er som kommenterade? Seriöst, släng in en kommentar, jag begär bara 1 minut av erat liv så det kan ni väl bjuda på om ni ändå ska sitta inne på min blogg och läsa allt onödigt jag skriver! Det är väl bättre att ni får läsa något intressant istället! Tack!

Peace out








Nu tänkte du klicka dig in på en annan hemsida va? KOMMENTERA SA JAG! Puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja,Ja vilket tjat om kommentarer.

Tack för att du städade åt mej igår gumman

men du har fortfarande inte krattat färdigt ute, när blir det då?

Puss på're/Mamma.

2010-05-13 @ 14:38:52
Postat av: sandra

tjaaaatunge! :D jag läääser för fullt (y) hoppas du är nöjd nu ;)



pusssssaaaaaa

2010-05-14 @ 11:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0