I'm sending out an SOS to the world!

Hej alla(?) nattugglor! Här sitter jag uppe mitt i natten och kände att jag behövde skriva av mig lite! Har suttit och spelat ett tag nu men ska strax lägga mig och sova! Känns lite läskigt just nu för det är mörkt och som vissa av er kanske vet så är jag jävligt mörkrädd, och jag har inte dragit ner rullgardinen än, så jag får jämt upp bilder i huvudet på hur någon står och glor in på mig, så jag brukar kolla mot fönstret lite då och då, men såklart så är jag för lat för att gå och dra ner den där sablans rullgardinen.

Över till något viktigare! Alltså ni måste hjälpa mig, jag har runt ett tiotal läsare om dagen. Tycker det är alldeles för lite, jag kommer aldrig bli som Kenza eller Kissie med flera hundratusen läsare per dag men några till vill jag iallafall ha! Jag vet att jag måste uppdatera oftare, det är en sak jag måste bättra på. Men sen då? Vad vill ni läsa om? Jag har rätt tråkigt liv så det känns som massa onödigt vetande bara om jag ska skriva vad jag äter och när jag skiter.. Vad vill NI läsa om? Nu får ni faktiskt ta er tid och kommentera det här inlägget för utan respons kan jag ju inte göra bloggen bättre. Och om det är någon som är kungen över alla här på bloggdesign så hör av er! Jag vill ha en rikigt snygg design, men har för lite kunskap och inget bra program att göra det i heller för den delen. Så nu vill jag se att ni är lite aktiva också och hjälper mig! Det spelar ingen roll vad ni kommer med för idéer, ingen idé är dålig!

Nu är det läggdags!

Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0