En liten snabb helgsresumé!

I fredags: Valborg, sista april = feest! Jag, Linn, Stina och Emil började kvällen med att grilla massa gott kött, och vi proppade nog i oss mer än vi alla tålde. Efter maten spelade vi kortspelet "Hora", en klassiker iallafall för mig och stina när det vankas alkohol. Eftersom våran plan A sprack så fick vi göra en plan B, det blev krogen! Linnsan bjöd mig på inträde på Memento, där vi lyssnade till Magnus Carlssons fina stämma och sen skaka vi rumpa på dansgolvet allihopa!
Kom hem runt 3-4.

I lördags: Crusing var på schemat, så vi gjorde oss i ordning, drog till fläsian och förade lite där, sen drog vi in till stan vid 21.30, men inte fan vare nå bilar då inte! Nej dom skulle inte börja köra förrän vid 12-1 så vi drog hem till Linn i Nolby och fortsatte drickandet! Kom hem runt halv 2 men somnade inte förrän vid 4 kanske.

I söndags: Vaknade upp helt död efter två kvällar av alkohol intag och känner nu att det är bra med det iallafall till nästa helg ;) Gjorde iordning i stugan min så jag flyttade ut dit igår, fick besök av Sandra och Gustav en stund igårkväll också, mycket mysigt!

Det var helgen det!
Idag har jag jobbat mellan 14.30 och 17.30. Skönt att få in lite pengar, dock är det få timmar och så, men det är ju alltid någonting :)

Imorgon ska jag äntligen på jobbcoach möte och jag längtar faktiskt, ska bli skönt att komma igång med CVskrivande och allt :)
Just nu vet jag inte vad jag ska göra, försöker få hit Stina och Emil för jag har astråkigt! Men dom är lika tråkiga dom också! Så stina, orkar du läsa detta så orkar du pallra ditt arsle hit också för lite film :)!

Jaja, ska ringa "L" nu och prata lite strunt :)

Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0