I have to leave

Tjoho! Ja jag lever, tro det eller ej!

Idag är inte så bra dag.. Har tänkt på massor under hela dagen och det slutade med att jag satte mig och sökte utbildningar.. tre olika städer blev det, så hoppas det blir någon av dom!
Är så otroligt trött på Sundsvall, men jag vill inte lämna sverige, inte än! Att byta stad skulle räcka för mig, för det enda jag inte klarar av att leva med här i sundsvall är allt detta skitsnack.. Alla vet vilka alla är typ och alla vet allt om alla typ.. eller ja, dom TROR att dom vet. Massa falska rykten som ligger som ett täcke över denna skitstad!
Alla blir drabbade, finns inte någon som klarat sig undan. Nej så nu ska jag fan flytta här ifrån.. Förhoppningsvis blir det till hösten.. Kommer såklart sakna min familj och mina vänner, men vafan det går bussar och tåg. Jag vill bara att dom ska vara glad för min skull för att jag äntligen försöker göra något av mitt liv. Jag vill inte den där tjejen som sitter hemma sen med 2-3 barn och fortfarande går på socbidrag, för det är det jag livnär mig på idag. Jag vill också ha en framtid, ha en karriär. Fast just nu i denna skrivande stund så börjar jag fundera på om jag söker ett perfekt levnadssätt? Ett perfekt liv? Finns det något sånt? Nej. Det man är nöjd med är perfekt, för en själv. Man ska inte ta åt sig av vad alla andra säger och tycker. Skit i dom och följ din egen väg, det är då det kommer funka!


På återseende


Kommentarer
Postat av: Ante

Det där "alla känner alla"-fenomenet känner jag verkligen igen :P Inte alls kul. Det skadar aldrig att prova bo på andra platser. Flyttade själv

över 100 mil bort och det är det bästa jag gjort.

2010-07-23 @ 17:52:21
URL: http://ante83.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0