Får liksom ingen ordning

Tjoho.. Är det någon kvar här? Haha förlåt att jag inte har bloggat på en hel vecka nu, men det går bara inte att hålla detta att blogga varje dag.. Så jag bloggar när jag har något roligt eller vettigt att berätta!

I helgen har det varit studentfiranden iallafall, eller ja, i torsdags och i fredags.. I torsdags tog min tremänning Ida studenten och i fredags tog min kusins kille Gustav studenten! Mycket mat och fika och massa trevliga människor har jag träffat på..
I fredagskväll när jag åkte hem så följde min kusin simon med mig hem och sov här tills idag.

Igår hämtade jag även min "nya" dator så nu är jag glad! Min syster får ta över min laptop!

Ja, något mer just nu har jag väl inte att skriva..

JOOO, träffade älskade Lisa i torsdags på stan! Som jag har lääängtat! Ska ta en fika någon dag här nu i veckan och bara prata om massa saker som har hänt under dom månader hon har varit borta! :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0