5 Juni

Hej allihopa!

Hann inte skriva så mycket igår.. Men igårkväll var jag med Sandra och Gustav, vi åkte och käkade på Dragon House och hade det trevligt. Efter det så åkte vi hem till dom igen och busade på med katterna :) (se bilder nedan). Senare mot kvällen så gick jag och Sandra och mötte Sippo och någon kompis till han. Vickan kom och plockade upp oss vid bredsands skola så åkte vi runt lite, sen drog Sippos kompis så det var bara vi tjejer och sippo kvar. Så vi bestämde oss för att åka till härnösand och kika, varför vet jag inte? haha, skulle på donken där men kom ett par timmar försent då dom hade stängt. Så då drog vi hem till sundsvall igen. Åkte på donken här i stan istället och sen ner på fraktarna för att käka. Kom hem runt halv 3 och kunde inte sova så jag la mig och läste ca 45 minuter, sen slocknade jag direkt..

Idag eller rättare sagt ikväll är det crusing här i sundsvall och jag ska gå med stina och ev. sandra! blir en rätt lugn kväll för mig eftersom det är gatufesten och så om en månad så måste spara pengar, så ikväll blir det bara att dricka lite vin :)

Nä och självklart så ska det inte gå att ladda upp bilder nu heller! Någon som har samma problem???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0