4 Juni

Godmorgon mina vänner! Skrev aldrig om helgen som jag lovade men var på birsta hela dagen igår och i onsdagskväll efter filmen var jag så trött så jag orkade inte skriva :) Men nu är jag här och tänkte kortfatta förra helgen lite.

På fredagen blev det fest för hela slanten! Jag och Stina hade gemensam 20årsfest och det kom rätt många som ville fira med oss! Sov ingenting mellan fredag och lördag, sista folket åkte härifrån runt 8.00 så då började jag städa och dona, var klar vid 10 ungefär. Väckte mina sovgäster vid ca 11 men inte fan var dom uppe ur sängarna förrän en lång stund, haha. Själv var jag trött som ett as. Blev massa slapp framför teven med Vickan, stefan, linus, frida och stina. När dom hade åkt hem så for jag och pappa till farmor och firade morsdag. Bjöds på smörgåstårta, mums! Eftersom jag inte hade sovit något på över ett dygn då så kände jag hur ögonen gick i kors när jag kollade på teven hos farmor. Färgade även håret på henne och hon blev jättenöjd! :)
Kom hem, städade lite, sen tvärslocknade jag runt 21 och sov som en stock till 9.30 på söndagmorgon. Ingen hade varit in med fika på sängen till mig än så jag gick in och mötte mamma i dörren, då var hon precis på väg ut, så fick fika inne istället. Fick pengar och lite kläder av familjen :) Sen under dagen kom det gäster och vi åt massa smörgåstårta och kladdkaka och massa annat gott fika!
Fick massor av pengar och presentkort och fina presenter.
I måndags kom farmor och farfar och firade mig och syster så då fick jag också lite pengar, och det åts ännu mer smörgåstårta.

Farmor ringde nyss och gjorde en beställning på två långpannekakor så nu ska jag sätta igång att baka lite!
Kommer snart ett inlägg med lite bilder på det jag shoppade igår :)


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0