Wednesday

Godmorgon! Klev upp för ett par timmar sedan då Stina ringde och väckte mig. Vi ska in på stan en sväng och fixa lite. Har fortfarande ont i magen sen igår kväll då jag fick min jävla mensvärk. Har sovit lite knakigt inatt på grund av smärta i svanken också.
Men nu på morgonen har jag hunnit duscha lite, gjort hemmagjord latte, ätit äggmackor och lyssnat på musik. Härligt!
Har letat igenom hela garderoben efter något att slänga på mig, men hittade inget så jag gick till mammas garderob där jag hittade världens sötaste lilla svarta kjol, men jag har inget jag kan ha till den så det blev inte den heller! Letade vidare inne hos mamma och hittade hennes jeanstights som jag älskar, så dom blev det! Till tightsen ska jag nog ta ett svart linne och en kofta och till det mina sprillans nya converse och en scarf! Im gonna shine in my white pjux today! :)

Hörs efter stan gullungar!

Jag och kusin Simon i vintras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0