Rest in peace

Artikeln lånad av http://st.nu

Gatufestgeneralen Göran Melin omkom i en bilkrasch.

Gatufestgeneralen Göran Melin omkom i en bilkrasch.

Fotograf: Mårten Englin

Gatufestgeneralen omkom i bilkrasch

Laggarberg (ST)

Gatufestgeneralen Göran Melin omkom i en bilkrasch vid västra Laggarberg på lördagskvällen.

Relaterat

Artikelbilder

Porschen krossade flera träd innan den hamnade i diket.

Porschen krossade flera träd innan den hamnade i diket.

Göran Melin, 45 år, och en 39-årig kvinna åkte i en Porsche på väg 631 i rikting mot Kovland strax efter klockan 22 på lördagskvällen.

I en kurva vid västra Laggarberg gick bilen av okänd anledning av vägen.

Porschen rammade ett flertal träd innan den studsade tillbaka mot vägen och landade i diket.

Göran Melin dog ögonblickligen medan hans kvinnliga passagerare överlevde. Hon fördes till sjukhuset svårt chockad.


Jag tyckte Göran gjorde en stor skillnad på Sundsvalls gatufest mot för de andra åren och jag vet att det finns fler som såg fram emot några bra år med honom. Nu när denna tragiska olycka inträffade så är det säkert många som chockas och framför allt sörjer honom. Jag tänker på alla Görans nära och kära och jag hoppas att den kvinnliga passageraren återhämtar sig snabbt från chocktillståndet och att hon klarade sig utan några skador.

Kommentarer
Postat av: Lydia

fin blogg! Haft en bra helg?

kram

2010-09-05 @ 11:27:29
URL: http://lydiasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0