Godmorgon!

Har inte sovit så bra inatt. Låg i flera timmar och bara tänkte. Tänkte på massa saker som gjorde mig ledsen och less på den här stan, hela omvärlden.
Men nu är det bättre, var väl bara hormonerna som ville jävlas med mig igår antar jag!
Idag ska jag jobba, fast jag börjar inte förrän 15.30, så det är inte därför jag ställde klockan och är uppe rätt tidigt utan syrran har tjejmiddag imorron så jag ska fixa lite musik och lite andra grejjer idag innan jobbet. Skulle egentligen ha gjort det för längesen men har inte orkat ;)

Nu ska jag först göra lite frukost. Får se var jag hittar på för något!

Hej så länge! :)

Mina fina kusiner Sandra och Hannes <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0