Fresh new start?

Hej allihopa! Blev sjukt sugen på att blogga igen nu efter en låååång bloggpaus. Så jag ska väl försöka igen då, ni märker väl om det inte funkar :)

Ska berätta lite kortfattat om vad jag har gjort den senaste tiden.. Det har varit gatufest men blev sjuk på på fredagen så blev inte mer än en dag, och lite surt var ju det eftersom jag hade köpt en 3-dagars biljett för 700 kr! Men men!
Sen har det varit massa bus och trevliga kvällar med vänner.
Därefter jobbade jag i två veckor med underbara arbetskamrater och nya underbara vänner! 

Igår var jag till stan med Linn och Stina för att kika läget i öltälten, men något vidare drag var det väl inte direkt.. Men det var ju torsdag och folk jobbar ju idag så kan förstå att det inte var så många som va ut. Men det sämsta måste ju ha varit musiken. Det var mycket klassisk musik av Nordiska Kammarorkestern, passar verkligen det till öltältsunderhållning? Nej inte enligt mig iallafall! Sen blev det en korv på navetkiosken innan vi åkte hem :)

Idag får vi lite främmande av Maria, Ida och Nora. Vi ska äta lite god mat och bada tunna ikväll! :)

Jag kommer inte sitta vid datorn under dagen men ikväll när dom har åkt hem ska jag blogga om lite seriösare saker, nämligen lite framtidsplaner.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0