Dagens shopping

Hallåhallå!
Hemkommen från stan för ca 2 timmar sedan, men har käkat middag och fixat lite så har inte haft tid att blogga förrän nu.
Idag var jag ju in på stan och jag gjorde faktiskt lite fynd som min lilla peng räckte till, nämligen 14 par örhängen och en liten kalender :)

så jävla länge som jag har velat köpa dessa, och nu kostade dom 19 kronor på Gina Tricot! :)

Kostade också endast 19 kr på Gina Tricot. Dom två i mitten längst upp är mina egna sen tidigare, har det par som ska sitta där i öronen nu, plus den tredje som är borta.             
Kan vara bra att ha så jag kan skriva upp mina jobbdagar och annat viktigt. 59 kr på Bokia!

Kommentarer
Postat av: MammaTessan

Vilka fynd du gjorde. =)

2010-08-18 @ 22:08:53
URL: http://tjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0