1 minut närmare natten

Nu börjar klockan bli mycket och jag har väldigt mycket att göra imorgon. Men, jag får inte gå och lägga mig förrän all musik är nerladdad!

Placeringskorten är iallafall klara, blev väldigt enkla och ganska fina om jag får säga det själv :)

Försök att ignorera den dåliga kvallen men mobilkameran suger, digitalkameran har slut på batteri!
Försök också ignorera min fula tumnagel, skulle försöka mig på nåt konstigt mönster på den igår men blev bara 3 fula prickar!



Och sen får kvällen avslutas med en nytagen bild på mig!



Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite Twilight och sen sova! Nej just ja, jag skulle ju fixa musiiiiik! Aja, får göra det lite fort då, sen läsa! Blir inget mer bloggande ikväll iallafall!

Godnatt, puss!


Kommentarer
Postat av: Moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

( Förlåt om jag skickat detta förut, men det är för att man kan rösta flera gånger! )

2010-08-19 @ 23:07:33
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: Moa

Nu har jag länkat dig i min blogg, eftersom du hjälpte till att rösta på mig i en fototävling för några veckor sedan! Länkningen är mitt sätt att säga tusen tack! :)



Ta hand om dig

2010-09-05 @ 14:21:27
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0